خاطرات من

همراه با مخلفات !

خاطرات من

همراه با مخلفات !

یک سال بععععدددد !!!

 

همین که نزدیک یه هفته خاطراتمو ننوشتم خودش نشان از این داره که چه حوادث مهم و چرت و قاطی پاتی واسم افتاد. همش خاطره بود. هم تلخ و هم شیرین. امتحان های میان ترم نوبت دوم هم همین شنبه تموم میشه با فیزیک. می خوام خفن بخونم ; بخاطر همین ممکنه فردا که جمعه هست پست مطلب نکنم ولی احتمالاً کافی نت میام. امروز هم روز خوبی بود ولی خیلی کار داشتیم. امتحان عربی هم داشتیم D-: . البته من شاگرد عالی نیستم و متوسط-ضعیف هستم ولی اگر درسمون در حیطه ی IT و اینترنت و وب بود می شستم می ذاشتم کناررر ! . تو آزمون رقبت سنج شغلی هم که امروز تو مدرسه دادیم تیپ شخصیتی همه یه جور بود و یه رتبه گرفتند ; ولی برای من همیشه همون بود :      شخص هنری + عواطف شدید و ابتکارات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد